Політика повернення та обміну

Дата останнього оновлення: 22 квітня 2025 року

Ми прагнемо, щоб ви отримували лише якісний сидр MONBAR та були задоволені покупкою на сайті https://monbar.com.ua/. Ця політика пояснює умови повернення та обміну товарів відповідно до чинного законодавства України.

Товари Належної Якості:

Звертаємо вашу увагу, що сидр належить до категорії продовольчих товарів / алкогольних напоїв. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року, продовольчі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають. Будь ласка, уважно перевіряйте ваше замовлення під час отримання у присутності кур’єра або у відділенні служби доставки/пункті самовивозу. Переконайтеся у цілісності пакування (пляшок) та відповідності замовленому асортименту. Якщо ви прийняли товар належної якості, подальше повернення або обмін (наприклад, якщо вам не сподобався смак) неможливе.

Товари Неналежної Якості:

Ви маєте право відмовитись від отримання або вимагати заміни/повернення коштів за товар неналежної якості. До неналежної якості відноситься: Пошкодження пляшки або пакування (бій, протікання), що сталося до моменту передачі товару вам. Отримання не того товару, який ви замовляли (невідповідність артикулу, назви, сорту). Явні ознаки зіпсованості продукту (вкрай малоймовірно для сидру, але теоретично можливо). Важливо: Претензії щодо неналежної якості (явні пошкодження, невідповідність замовленню) приймаються виключно в момент отримання замовлення.

Процедура Пред’явлення Претензій (при Неналежній Якості):

Якщо при отриманні ви виявили товар неналежної якості (пошкодження, невідповідність), негайно повідомте про це кур’єра або співробітника пункту видачі/відділення служби доставки. Зафіксуйте проблему: Зробіть чіткі фотографії пошкодження або невідповідності товару. Зв’яжіться з нами якнайшвидше (бажано в той же день) за телефоном +38 075 133 00 31 або email info@monbar.com та надайте номер замовлення і фото-докази. Не приймайте товар у перевізника, якщо ви бачите явні пошкодження упаковки або самого товару.

Вирішення Претензій:

Ми розглянемо вашу претензію та надані докази в найкоротший термін. У разі підтвердження неналежної якості товару з нашої вини або вини служби доставки (до моменту передачі вам), ми запропонуємо вам на вибір: Заміну товару на аналогічний товар належної якості (за його наявності). Повернення повної вартості товару неналежної якості. Якщо заміна товару потребує повторної доставки, вона буде здійснена за наш рахунок.

Повернення Коштів:

Повернення коштів за товар неналежної якості здійснюється протягом 10 робочих днів після підтвердження вашої претензії та узгодження деталей. Кошти повертаються тим же способом, яким була здійснена оплата (якщо це можливо), або на банківську картку/рахунок Покупця за наданими реквізитами.

Контактна Інформація:

З питань щодо повернення або обміну товарів неналежної якості звертайтесь: Телефон: +38 075 133 00 31 Email: info@monbar.com

Цей сайт використовує файли cookie

Ми використовуємо файли cookie, щоб персоналізувати вміст і рекламу, надавати функції соціальних мереж і аналізувати наш трафік. Ми також надаємо інформацію про ваше використання нашого веб-сайту нашим партнерам із соціальних мереж, реклами та аналітики, які можуть поєднувати її з іншою інформацією, яку ви їм надали або зібрали під час використання вами їхніх послуг. Продовжуючи користуватися нашим сайтом, ви погоджуєтеся із використанням файлів cookie, а також приймаєте нашу Політику конфіденційності та Умови використання.

Добре, я розумію

Напишіть нам